torsdag 6 oktober 2011

Mot Palma

Jag sitter och småjobbar lite och försöker samtidigt tänka lite packning. Olivia sitter bredvid mig i soffan och tittar på Nicke Nyfiken. Hon är ju hemma sjuk, snorig och hostig. Johan hämtade henne sovandes på dagis vid halv ett igår, hon sov när de lämnade över henne, i vagnen på vägen hem, på hans axel medan han fällde ihop vagnen och sen till klockan fem i sin egen säng! Då vet man att någonting inte är helt normalt... Nu är Johan och lämnar Nadia på dagis och hämtar min medicin på Apoteket - för igår när jag gick dit efter att ha jobbat sent fanns inget recept - läkaren hade glömt att lägga in det! Ytterst irriterande!

Jag har packat för fyra dagar på Palma och har väl med mig ett par veckors kläder, känns det som. Trots alla mina resor är jag så vansinnigt dålig på att packa och tar alltid med för mycket och fel grejer. Jag tror att jag har 7 par skor med mig, bara för att jag är så rädd att välja fel.. Hoppas jag klarar mig inom Ryanairs bagagegränser, har hört att de inte är särskilt flexibla... Nu ska jag gå och försöka rensa lite.

.

Inga kommentarer: