söndag 16 oktober 2011

Söndagstrött

Helgen är över och jag har varit en mycket trött mamma idag. Vi hade Malin, Erik och lilla Nora över på mycket trevlig middag igår och när alla barnen knoppat in åt vi en delikat (om jag får säga det själv..) middag och drack massa gott vin. Jag har så ont i huvudetidag att jag knappt kunde stå upprätt idag men lite skönt var det ändå att komma ut i friska luften.

Vi åt en näringsriktig lunch på Rörstrandsgrillen och gick sen ned till Karlberg för att mata änderna. Men vi hittade inga änder, bara en sällskaplig svan som vi gav allt vårt bröd till. Sen ville barnen gå till lekparken men Johan var snäll nog att låta mig gå hem och sova. Och när jag vaknade några timmar senare var jag människa igen. Johan gick iväg till säsongens sista AIK-match och jag duschade barn (Olivia ytterst mottvilligt, hon avskyr att tvätta håret) och städade och tvättade lite eftersom Johan tagit hand om hela köket och så låtit mig sova. När Johan kom hem igen lade vi barnen som somnade på ett kick, och kollade slut på Six Feet Under, och jag bölade så det skvalade... Jag har blivit så extremt blödig!

Nu strax läggdags och en ny vecka tar vid...












- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: