fredag 14 oktober 2011

Lite nytt

Testar att byta design på bloggen genom ett enkelt knapptryck. Var lite trött på det där rosa, som jag ju valde när jag var gravid, men som känns kanske lite fånigt när jag nu har två döttrar. Har nog med rosa i livet ändå, liksom... Vad tycker ni, blev det bättre?

Nytt idag också att jag tänkte gå och träna på lunchen. Jag har inte rört på mig på flera veckor, inte sedan hostan satte igång. Men inatt sov jag för första gången på ett tag utan hjälp från Cocillana-Entyfin (den där starka hostmedicinen) så jag tänkte försöka komma igång igen nu, och börjar med Tabata-passet på lunchen.

Åh så skönt att det är fredag idag. Jag skulle egentligen varit på ett heldagsmöte men slapp närvara så denna arbetsdag känns som världens bonusdag för mig! Blir dock ännu skönare när den är över och helgen tar vid...

Inga kommentarer: