måndag 17 november 2008

Skön måndag!

Det blev en sån skön dag... Jag gick till gymmet vid halv tolv och körde en rätt så jobbig PT-cirkelklass. De två manliga instruktörerna var så gulliga och hittade på specialövningar för mig där det behövdes (ligga på mage samt utfall är tex ingen gravidhöjdare) och frågade hela tiden hur jag mådde. Jag kände mig laddad och stark och sugen på att träna mer nu under graviditeten. För om det är svårt att komma iväg med ett barn, kan man ju tänka sig hur det kommer att bli med två...

Sen gick jag via Sandy's till frisören, där jag åt min macka och läste en skvallertidning medan jag väntade. Och sen tog Marika hand om mig i en dryg timme av småprat, inpackning, klippning och massa plattångande. Slutligen tog jag en skön promenad hem i det kalla men fina vädret, med det raka mjuka håret flygandes i höstbrisen, hem till en Nadia som blev överlycklig, och återgick till att vara samma gamla glada mamma igen. Om än rakhårig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har utmanat dig. Gå in på http://litenpyret.wordpress.com/2008/11/17/sju-saker-om-mig-alldagliga-och-knappa/#comments

Kram!