onsdag 1 augusti 2012

Frukost i solen

Idag skulle det regna och vara 16 grader men solen sken när jag steg ut för att gå på toa. Så jag intar mitt kaffe och macka ute på berget i morgonsol och lite blåst. Har skickat ned barnen till stora vägen efter tidningen. Gårdagens, eftersom den eftersänds, men det känns på något sätt lite avslappnat att läsa gårdagens nyheter på semestern...




Idag tror jag att vi struntar i stranden även om solen skiner, ska måla det sista - bara lite lister och karmar kvar nu - och så städa och tvätta lite. Imorgon kommer en av Johans kusiner med familj så det blir trångt i stugan, innan vi åker hem på fredag.

Sena kvällar och sena morgnar har det blivit denna sommar och barnen har verkligen kommit in i semesterlunken. Men igår var de trötta så vi lade dem i normal tid och de vaknade ändå nio, perfekt! Även om Dylan väckte mig tre gånger inatt och hade drömt mardrömmar. Jag hade svårt att somna om så jag är lite trött ändå idag..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: