torsdag 16 augusti 2012

Världens sötaste Olivia









Ja, visst ser hon söt och gosig ut på alla bilder? Det är helt missvisande, kan jag meddela. Söt, visst, men sedan några månader tillbaka nästan konstant arg och skrikig. Jag blir tokig när hon bara gåter maaaaaaamma, maaaaaaaaamma vad jag och vi än gör. Hin skriker, skriker, skriker för allt, och fastän hon vet att hon inte får nåt förrän hon slutar skrika, kan hon fortsätta skrika "jag haaar slutat skriiiiikaaaa". Skrikandes. Allt detta skrikande, jag orkar inte.

Och ingenting kan hon göra själv, ska ha hjälp med allt fastän jag vet att hon kan själv. Hon ska ha hjälp med varenda liten påklädnad och allt annat också. Inte ens i Nadias jobbigaste perioder var hon såhär konstant påfrestande, gnällig och skrikig som Olivia är nu. Ge mig styrka.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: