lördag 18 augusti 2012

Barnrumsrens

Jag tar en liten paus i mitt rensande och pustar en stund. Jag ska ju faktiskt springa ett lopp om några timmar, vore skönt att inte vara helt slut redan innan...

Okej, så nu är jag klar med barnrummet! Saknas nu gör bara någon liten blomma i fönstret, och så lite finlir. På visningen tar vi bort Olivias säng och ställer den lilla röda fåtöljen där och så får nog Nadia lite mer neutala lakan och så bort med hennes gosedjur och så.


Motljus, syns inte så bra...


Hyllan ska jag rensa lite till men det är stor skillnad mot tidigare. Varför gör man bara sånt här när man ska flytta??


Här vet jag inte, är lite bekymrad över hålen i tapeten efter stickers jag köpte och sen dumt nog fäste med dubbelhäftande tejp när de lossnade. Tejpen tog sen med sig halva tapeten när stickersen skulle bort. Jag vet att folk säkert tänkt måla och så men igen, det är det där med helhetsintryck...


Såhär kanske? För att avleda uppmärksamheten lite....


I hallen ( och resten av lägenheten...) ser det mindre ordningsamt ut. Ska kånka upp på vinden så snart jag hämtat lite krafter.


Aloe Vera-plantorna som stod i barnens rum. De ser för hemska ut eftersom jag alltid glömmer vattna dem men de är så himla bra för en sån som jag som alltid bränner mig, så jag vill inte kasta dem. Avslutade barnens rum med att dra ned dem i golvet med dammsugarsladden så faten till båda krukorna kraschade. Irro...

Jaja, slutvilat. Back to work!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: