onsdag 25 juli 2012

Västkusten

Några dagar på västkusten och lunken infann sig idag när vi vaknade till solsken. Så idag har vi hängt på stranden hela dagen och fiskat krabbor och badat i ett aningen kyligt vatten (utom badkrukan Johan förstås...).

Bilresan gick ypperligt med Nadia och Dylan som båda skötte sig exemplariskt. Olivia, not so much... Hon gormade och drog i bältet redan efter några minuter och krånglade till och från hela resan. Tills jag gav henne min IPhone och hon började titta på bilder och hittade en film av farmor som dansar på midsommarafton, som hon tittade på hundra gånger och höll sig lugn tills vi kom fram...



Det årliga besöket på McDonalds - fullt tillräckligt för mig!


Fin bild på Nadia


Kussarna äter mellis på blåbär och mjölk.


Oliven fiskar krabbor.





Nadia med en av Dylans krabbor


Nybadad Dylan som vågade hoppa från en klippa ned i Johans syssling Staffans famn och sen simmade i land.

Trebarnslivet går bra, men är intensivt. De har kul ihop men håller på att hitta sina roller. Dylan har ömsom jättekul och vill ömsom åka hem (när Nadia blir för bossig eller vi vuxna säger nej till nåt) men han tycker det är kul här och att det finns mycket att göra. Nu grilltime....

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Elisa sa...

Hej trebarnsmamma, verkar som ni fixar det ... För min del ...det känndes redan konstigt den morgonen ni åkte och fortfarande sa saknar jag er. Konstigt oxa att se Dylan på bild ...o inte vara med ...annars sa har vi det bra här i Migron Malin trivs med landet o maten och solen ..38 idag... Massa massa pussar till varenda en av er ... Mams