lördag 2 april 2011

Mini-Sats

Det gick hur bra som helst med Mini-Sats. Eftersom jag hade garderat mig med att komma en halvtimme innan passet, fick de plats och jag hann förutom mitt skitjobbiga Shape-pass med att springa en kvart på löpbandet före. Jag var lite orolig att Olivia skulle bli ledsen när jag lämnade men de hittade en fröken Amanda (som ju både jag och Oliven heter i andranamn) och när hon började prata om nån Barbapapa var det kirrat och klart, och jag kunde bara gå. Var lite orolig att de skulle komma och hämta mig på passet, och hajade till varje gång någon tittade in i aerobicssalen, men ingen kom. Och det hade gått hur bra som helst och när jag kom och hämtade dem åkte de rutschkana och lekte i bollhavet och jag insåg att det där stället måste ju vara världens himmelrike för en treåring! Jag hade nog inte lämnat en bebis dock, för de småttingar jag såg verkade ingen riktigt bry sig om och en satt och skrek utan att någon tog upp honom, de ringde bara på mamman efter en stund. Men jag kommer definitivt att checka in mina små igen, perfekt för nu kanske jag kan träna någonting mer på Sats än mina lördagspass...

.

Inga kommentarer: