lördag 9 april 2011

Bra träningsvecka

Lördagsmorgon med kaffe, datorn i knät och Nyhetsmorgon i bakgrunden. Och två små raketer som far runt och stökar till och äter vindruvor. Så skönt med helg... Om en timme ska jag iväg och träna mitt lördagspass och funderar på om jag ska ta med barnen till Mini-Sats eller inte. Om jag gör det kan de ha lite kul där och Johan kan få städa kaoset hemma, men om det är fullt förstör det ju helt mina träningsplaner. Vi får se.

En riktigt bra träningsvecka hittills! Passet med jobbet i måndags, lunchträning på jobbgymet i onsdags och igår sprang Hilda och jag på lunchen, ända till Polisen på Kungsholmen för att hämta ut hennes pass (och där fick vi oss en ofrivilligt lång paus eftersom det var sån kö) och sen tillbaka till jobbet igen. Jag tycker det är sjukt jobbigt att springa, men det är skönt efteråt och brukar ju bli lättare ju mer man springer. Så fyra pass med det idag, det är ju en riktigt bra träningsvecka det!

.

Inga kommentarer: