fredag 29 april 2011

Inget flyt

Jag har inget flyt just nu. Ingenting riktigt funkar, känns det som, varken på jobbet eller i planeringen av annat. Det knölar lite för mycket. Men jag vet ju att det är så ibland, och säkerligen blir det bättre med lite solig vårhelg utan jobb...

Förra helgen såg det ut såhär: ÄNTLIGEN fick vi vår efterlängtade picnic. Nadia och jag har pratat om det i flera månader, att när våren kommer ska vi äta lunch på filt. Så det var mycket viktigt för henne när vi i måndags köpte lunch på Vurma, att vi skulle äta den på filt i parken. Så barnen slukade en tonfiskmacka, Johan en "Främling med extra bacon" (hans favvis..) och jag en sallad, och vi hade en mysig liten stund innan vi begav oss åt skilda håll, Johan på match i Södertälje och jag och barnen till Globen för att kolla på Pippi på is. Men först köpte jag en klänning till sommarens bröllop på ETC och barnen var med som smakråd, och ålade runt i provrummet medan jag provade klänningen. Jag blev mycket nöjd, turkos tyll kan man aldrig få för mycket av!

Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: