onsdag 27 juni 2007

Tråkfia

Från partypingla till soffpotatis, så kul har jag blivit den senaste månaden. Jag har alltid varit en kvällstrött typ med förkärlek för soffsovande, men nu börjar det nå extrema nivåer. Jag KAN inte hålla mig vaken på kvällarna, och gårdagskvällen tog priset. Johan och jag gjorde (eller snarare stekte) köttbullar med gräddsås för att tillfredsställa någon konstig nyck hos mig och landade sen framför Seinfield. Trots att det är en av mina favoritserier har jag nog inte lyckats hålla mig vaken genom ett helt avsnitt någonsin. Och denna kväll var värre än någonsin. Jag sov och sov och sov och lyckades bara långsamt klättra mig upp till ett någorlunda vaket tillstånd när jag såg hur Johan lite uttråkat satt och tittade på mig där jag låg valkraschad i soffan. Stackarn, han har ett sånt tålamod med mina tidiga kvällar och ännu tidigare morgnar att jag blir helt tårögd.

Och nu är jag supersugen på köttbullar i gräddsås igen...

Inga kommentarer: