onsdag 16 april 2014

Veckan som gick..

Jag hittade ett gammalt inlägg som jag glömt publicera... Söta Eliasbilder, så det får gå live nu, även om det inte är helt aktuellt längre.

Den här veckan har vi  även fortsättningsvis haft mycket Florida-tankar. Våra utbytespartners verkar lika laddade som vi och vi pratar redan på detaljnivå om allt från kaffebryggare till spjälsäng, strandutrustning och ketchup i kylen! På söndag ska vi Skypa med ena paret (de var supertrevliga och gulliga, vi enades alla om att det är synd att vi inte får ses för vi kunde nog ha kul ihop!)

Nu kan han sitta jättebra! Men inte helt pålitlig så amningskudden får ligga bakom en stund till.

Vi fikade med Mia (och Vincent) som kommit hem från Thailand, brun som en pepparkaka. Mysigt, tyckte Elias. Och jag!

Nadia och Elias badade. Hela vårt hem är fullt med sittdon till unge herrn (babysitter, Bumbi, två badgrejer, vanlig barnstol, amningskudde, lekfilt...) , här en badstol som vi lånade av Mia. Vi kombinerar den och badhjälpen som man ligger ned, den funkar fortfarande den med.

Jag vet att jag är extremt partisk, men jag tycker att denna unge är så fantastiskt söt. Älskar hans små kinder när han ler!

Så söt att jag inte kan låta bli att lägga upp en bild till!


Inga kommentarer: