söndag 27 april 2014

Helg

Söndagkväll och nu kippar jag med ögonen... Men en snabb summering av helgen kommer här iallafall. 

Nadia och jag planterade ut de små skott och fröer som vi planterat inne. 

På kvällen hade vi middag och jag bakade chocolate fudge brownies. 

Mycket gott blev det och jag har nu med råge fyllt min onyttighetskvot för denna vecka! Rödingfileer med primörer, vitvinsås och pressad potatis till huvudrätt, chêvre chaud till förrätt. Mums så gott det blev! 

Vilka vuxenpoäng när man dagen efter inser att vinet hade mycket lägre alkoholhalt än man trott och man blir GLAD över detta... Otroligt gott vin för övrigt!

Streetdance imorse - vi kom ihåg den med en hårsmån 


Jag satt utanför och väntade... Vilken dag!

Sen lekte barnen lite på gården

Kollade till dem uppifrån...

Och sen gick jag och tränade.

En svettig hiss-selfie.. Märklig min...

Sen hängde vi lite i Vasaparken med Hanna och Astrid, Johan spelade match. Sen hem och laga lasagne medan barnen badade och jag samtidigt matade Elias med gröt. Och lagade barnmat i två varianter. 

Slut på vansinnigt ointressant inlägg, måste nog sova nu...

Inga kommentarer: