måndag 14 april 2014

Morgonstund med glad nyhet

05:30 vaknade denna lilla skrutt och satte igång att bajsa. Inte mycket att göra, jag pallrade mig motvilligt upp och bytte blöja. Nu hänger vi i vardagsrummet och jag önskar att han åtminstone vore nöjd med att sitta och pilla med sin leksak eller ligga i babygymmet. Men det gnälls högljutt och stånkas och är mycket missnöjt och att försöka slumra lite är bara att glömma... Näsan rinner också, jag undrar hur länge den här förkylningen ska hålla i sig?? Vi går in på femte veckan nu och hostan är slemmig och väcker både honom och oss. Just nu sitter jag bara och väntar tills jag fårväcka Johan och krypa ned i sängen igen...


Igår fick jag en liten brorson till!! Felix och Siri fick en liten John, och Frank blev storebror. Längtar tills jag kan åka till Oslo och pussa på den söte lille!


Inga kommentarer: