torsdag 20 september 2012

Segt vare här

Ett gående blogginlägg. Lämnade sent idag och prioriterade bort filmfrukost på SF. Anledningen är att mäklaren ringde igår och sa att två par ville komma och titta idag. Så vi städade helt enkelt. Igen. Hade tänkt göra det mesta igår kväll men Johan och jag var på varsitt föräldramöte (pappa var med barnen) och kom inte hem förrän halv nio och hade då inte hunnit äta middag. Inte mycket städenergi kvar efter de italienska kalvfärsbullarna med salciccia och pasta (vilket för övrigt var ett rätt korkat middagsval när vi hade bråttom och förklarar varför jag inte hann äta innan mötet)....

I måndags på lunchen träffade jag en tjej ur min syskonmammagrupp på gymmet. De hade också haft visning på söndagen och igår läste jag på Facebook: "Lägenheten såld. Puh" Det första som kom in i min hjärna var Olivias favorituttryck med hennes betoning: "ÅH va O-RÄTT-VIIIIST"!!!!!

Förresten fick vi ett bud igår. Ett skambud en kvarts miljon under vårt acceptpris. Jag FATTAR inte varför det är så segt för oss. Fattar inte fattar inte fattar inte.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: