fredag 11 maj 2012

Vabb-fredag

Nadia och jag sitter i väntrummet hos husläkaren. Hon har en ögoninflammation som inte ser något vidare ut, hon kunde knappt öppna ögonen imorse. Så vi får se vad de säger. Hon är ju pigg som vanligt och leker intensivt med två kängurur här i väntrummet. Och jag tycker att det är ganska mysigt att umgås en dag ensam med min äldsta dotter, det händer ju nästan aldrig.

Efter detta tänkte jag göra ett nytt försök att lämna blod och sen hem och tvätta och städa lite.



Nadia med skruttögon och kängurus i väntrummet.





På väg till doktorn. De har planterat så fina tulpaner längs Vasaparken!

Igår var jag ute och åt middag och drack lite vin med Elin. Skönt att ses utan barn ibland (även om vi använder dem som primärt samtalsämne) och mysigt att komma ut lite.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: