fredag 4 maj 2012

Ledig fredag

Idag har jag tagit ledig för att umgås med min mams, men eftersom det är så jäkla mycket på jobbet och man inte hinner med med alla dessa helgdagar, har jag jobbat lite nu på morgonen ändå. Men nu ska jag stänga av datorn, gå och sminka mig och sen ska vi ut på stan. Vi hade lite tankar på att låna bil och åka ut och hälsa på Stella på Biskops Arnö men sen hade hon lektioner på förmiddagen, och vi kände att det var rätt skönt att bara vara kvar i stan och ha en heldag tillsammans. Barnen är på dagis så det är bara jag och mamsen. Det är så härligt att ha henne här, känns bara så helt rätt och så enkelt.

Igår kom pappa, min farmor och min faster Mysan på middag och mamma lagade en makalös lammstek (kosher) som stått i ugnen i fem timmar. Och så couscous och massa goda röror och grönsaker till. Mums!


Inga kommentarer: