tisdag 1 maj 2012

Äntligen vår, äntligen mamie

Igår började jag så dagen med den där uppskjutna löprundan. Det var inte så betungande att ge sig ut i det fina vårvädret, utan riktigt skönt. Jag ville testa att springa lite längre än en halvmil som jag brukar, och det blev åtta kilometer. Det kändes riktigt bra och jag hade krafter kvar i slutet, så nu känns det bra inför lördag. Men träningsvärk i benen idag!

När jag duschat så anlände så äntligen mamma och det var ett kärt återseende. Barnen hängde som små klasar på henne hela dagen... Efter ett tag begav vi oss ut på stan på kosherköttjakt (vilket vi tillslut hittade på judiska församlingen) och det blev en heldag på stan. Vi avslutade med lek i Humlegården och Johan och jag njöt av en femkronorskaffe i solen, medan mamma lekte med barnen.

Vi var rätt slut när vi kom hem och det blev en tidig kväll för oss alla, utan något vidare valborgsfirande. Avslutar med lite bilder på en mysig dag. Mamma blev direkt satt i arbete och fick fläta barnen...







































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: