torsdag 31 maj 2012

Dagarna går...

...och jag tror att jag lyckats ta kontroll över stressen. Det handlar om två enkla saker; inte kolla mailen på kvällen och inte spela Rumble i sängen... Och så en till: träna! Körde hårda pass idag och igår, helt slut i kroppen nu.

Dock är det fortfarande jäkligt mycket att göra och idag var jag 45 minuter sen till dagis. Olivia var trött och sur - vi hade förövrigt en vidrig natt med Olivia skrikandes och tjorvandes i två långa timmar och så lyckades hon förstås väcka Nadia också. Oj vad jag är trött idag! Här är en bild på denna lilla suris som skrek för att jag inte ville bära henne från dagis..




Jag avslutade denna dag med en mysig kväll på Söder med finaste Lina. Mysig middag på Sardin och nu är jag extra trött i mössan efter en halv flaska vin...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: