söndag 6 maj 2012

Från sängen på söndag kväll

Helgen är slut och veckan med mamma likaså. Vi avslutade med Nadias teaterföreställning imorse och sen lite loppis på Karlbergsvägen. Men det var alldeles för mycket folk och när vi kom hem efter lunch på Bagel Street var jag både frusen och trött. Mamma hängde med barnen medan jag fick ta en power nap. Johan hade plötsligt 40 graders feber och var så ynklig som bara en sjuk man kan bli...

Sen var det dags för mamma att gå till flygbussen och barnen och jag följde med och vinkade av. Sen gick vi hem till Hanna och company och lekte och fikade och hade en mysig seneftermiddag.

Nu har vi kollat ikapp på Game of Thrones och nu äntligen läggdags. Lägenheten ser ut som efter en smärre explosion, men jag orkar inte... Och inte är jag det minsta sugen på att jobba imorgon. Suck. Jaja, lite bilder från teatern kommer här iallfall:




Väntar på bussen...




Olivia höll lydigt för ögonen när skådespelarna äntrade scenen.








En liten skogsmus








Nadia lekte med Emilia medan den andra gruppen spelade












Nadia och Emilia med blommor efteråt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: