tisdag 20 mars 2012

Unna sig!

Idag har jag unnat mig två braiga saker: jag tränade ett svettigt Power Step-pass på lunchen, fast jag egentligen var lite stressad på jobbet, och efter jobbet så gick jag och körde 75 minuters ansiktsbehandling. Jag kan verkligen rekommendera detta ställe, Hudvårdsakademin på Tegnérgatan, jättenära mitt jobb. Det var nog den bästa ansiktsbehandling jag gjort. Och jag som bara köper mina Dermalogica-produkter online och var bestämd på att bara ta namnen och sen gå hem och beställa, hade innan jag visste ordet av köpt två dyra produkter och dessutom bokat en ny tid om en månad...

Alltid när man gör en sådan där behandling (oavsett om det handlar om hår, naglar eller hud) så vill man bara göra mer, och bara köpa mer saker. Och det blir lätt lite dyrt... Johan har ju liksom inte alls samma konsumtion av dyra hår- och hudvårdsprodukter som jag så jag får lite dåligt samvete. Men grymt skönt var det och nu lovar jag att exfoliera med produkt 1 och sova med produkt 2 en gång i veckan och få en glimrande vacker hy.

.

Inga kommentarer: