fredag 16 mars 2012

Fredagsmorgon

En grå fredagsmorgon men dock fredagsmorgon. Vi har kört utan vagn på sistone och det är extremt skönt att slippa hålla på och fälla upp och fälla ihop den. Vi har ju så nära till dagis så egentligen är det inte särskilt jobbigt för någon att gå, Nadia gjorde ju det varje dag när hon var 1,5...



Pappa med småkorvar




Mamma med småkorvar


Jag var jäkligt trött igår... Jag tror att det kan ha någonting med nedan bild och en onsdagskväll i sköna kollegers lag... Vi var på A.G. - jäklar så bra det var. Skön stämning, goda drinkar och bland de bästa tapas jag ätit.


Ikväll är det dags igen. Barnen ska sova hos morfar och Johan och jag ska på Pias 35-årsfest. Tur att jag hann återhämta mig emellan!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: