måndag 12 mars 2012

Mysig dag

Det blev en mysig vabbdag! Vi tvättade lakan och handdukar i tvättstugan på förmiddagen och sen gick vi för att träffa Elin på lunch och snacka bebisnamn och förlossning. Måste säga att min snygga vän ser helt oförskämt fin och fräsch ut, trots att hon bara har ett par veckor till nedkomst. Världens finaste lilla kula som man bara vill ta på hela tiden!

Olivia åt kakor och lekte med våra armband och skötte sig fint tills det var dags att gå. Då blev hon vrålarg av någon anledning som jag knappt minns, och sparkade av sig skorna i vagnen. Men sen somnade hon där i strumplästen och jag gick till Daglivs och handlade. Inte så sugen på storhandel men både toapapper och tvättmedel var slut, och kylen ekade tom efter vår bortahelg. Det blev ett snabbt varv men nu klarar vi oss några dagar iallafall.



På vägen hem sov Olivia fortfarande så jag passade på att gå in på Synoptik bredvid oss och hämta linser till Johan. De har aldrig öppet när vi går förbi och han kan inte spela fotboll i glasögon. Passande nog så hade de rea på solglasögon så medan Oliven sov i vagnen utanför passade jag på att prova massa par. Det slutade med ett par Versace till 70% rabatt, värsta fyndet! Tur att jag köpte linser! (Okej, det kan ha varit så att jag såg realappen i fönstret och passade på att köpa linser när jag ändå tittade på glajer. Inte så noga..)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Elin sa...

Cooling! Och tack för komplimangerna:-) Mysigt att ses idag, stor kram!