fredag 9 mars 2012

Andas uuuuuuuut

Äntligen fredag, efter en helt sjuk vecka där jag knappt hunnit andas. Nu äntligen helg och jag stod emot impulsen att ta med datorn hem. Varken vill eller kommer hinna jobba i helgen. Nu är hjärnan full av "måste komma ihåg" men jag ska försöka koppla bort nu och njuta av den lilla utflykt vi ska göra i helgen. Jag brukar inte ha svårt att koppla bort jobbet på helgerna (iallafall till söndag kväll..), med småbarn hinner man ju ändå inte tänka på så mycket annat.

Från jobbet idag fick jag med mig en docka som är röstaktiverad och gråter, skrattar och kryper. Men mest gnäller och skriker och jag är redan beredd att kasta ut den. Man har liksom nog med sånt ändå, och vi har inte hittat någon avstängningsknapp... Men Olivia älskar den ju förstås.

Nu Amigo och popcorn i soffan och sen hoppas jag att kottarna somnar snabbt så att vi stora kan få äta och softa i fred... Nedan fredagsmysande småtjejer i underkläder (den gulliga bild jag tog på Oliven med dockan lyckades jag radera, och detta är tredje gången jag skriver samma inlägg. Bloggpress, grrrrrrr....)

Inga kommentarer: