lördag 17 mars 2012

Gäääsp

Trött trött trött idag... Vi hade jättekul på festen igår och dansade massor. Jag var klok nog att inte dricka så mycket sista timmarna så därför är jag mer trött än bakis. Men ingen av oss är så fräscha...



Jag smet tidigare från jobbet och gick och klippte mig. Neda gjorde mig extra fin i håret och hemma slängde jag på ett par lösögonfransar (otroligt att tekniken håller än, fastän jag inte gjort det på så många år...). Glömde att ta kort så detta är från när vi kom hem vid tvåsnåret. Jag var mycket snyggare åtta timmar tidigare!

Pappa ville att vi skulle komma ganska tidigt och hämta barnen eftersom han skulle till båten, så vi pallrade oss iväg.. Nadia fick psykbryt när vi skulle gå. De är alltid hemska när vi hämtar dem efter en helg borta. Det slutade med att Olivia och jag gick ensamma till Panduro och köpte ansiktsfärg till kalaset nästa vecka, tänkte försöka mig på ansiktsmålningar av barnen.





Sen mötte vi upp Johan och Nadia och båda barnen somnade i vagnen. De var nog ungefär lika trötta som sina föräldrar!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: