tisdag 5 oktober 2010

Kanelbulle och sängbus

Igår var det Kanelbullens dag. Av någon anledning har jag varit sugen på just kanelbullar sen jag slutade med kolhydrater, jag som inte ens är särskilt förtjust i sådana i vanliga fall. Choklad är ju min grej, om nån nu missat det. Men kanelbullesug har satt in och idag tänkte jag att jag kunde unna mig en, om jag hittade några bra. För torra 7Elvenbullar är inte värt att spräcka en diet för. Så jag och Olivia gick förbi bageriet Bakery & Spice innan dagis, men där var de slut. Det fick bli tre för 12 kr på Ica, så jag fick ingen bulle. Men Olivia gormade BULLE BULLE så hela affären stannade av, så hon fick en bit när jag betalat. När vi hämtat Nadia och kom hem hade vi lite bullkalas. Jag tog ett äpple och då ville barnen plötsligt inte ha bulle utan bara äpple.


Inte bulle, bara äpple

Äpple här med

Men sen gick det ned lite bulle iallafall. Fast långtifrån hela.

Min egen sötsak

Efter det körde vi lite läsa bok och BUSA i mammas och pappas obäddade säng (busted...)

De har så kul ihop de där två

Bussystrar

Båda skulle promt ha strumpbyxor på sig när vi kom hem

En eftermiddag av sänghäng

Mina sötaste älsklingar!

.

Inga kommentarer: