torsdag 21 oktober 2010

Hemma igen!

Vi är hemma nu och jag har varit dålig på att blogga sen vi kom hem. Vi landade i tisdags kväll vid halv tio och var hemma strax efter elva. Igår var det dagis och jobb och sen var vi så supertrötta att jag somnade i soffan mitt i Arga Snickaren (efter goda lammkotletter med fetaostcreme) och så gick vi och lade oss innan tio och fick (halleluja!!) sova i nio timmar utan avbrott. När Olivia vaknade halv sju och ropade att hon "bajat" trodde jag att det var mitt i natten...

Jag ska försöka uppdatera med bilder och resten av resestoryn ikväll. Fördelen med att ha barn är att det alltid är lite skönt att komma hem när man varit ute och rest. Även om utomlands är underbart är det alltid lite skönt att komma hem till sina sängar och fungerande rutiner, så även denna gång. Men vi hade det verkligen toppenbra, ja ni får se på den riktiga uppdateringen sen. Nu jobb!

.

Inga kommentarer: