måndag 31 mars 2014

Florida!

Ligger i badet och skriver. Hoppas jag inte tappar telefonen, det skulle vara så typiskt mig... Först nu klockan halv nio på kvällen har jag lyckats få till tvagning, efter att ha tränat ett pass klockan 13. Men Jenny och Sebastian följde med hem efteråt, barnen sov i vagnen så Jenny och jag gjorde nyttiga smoothies och drack sen kaffe i lugn och ro. Sen dagishämtning, och ensamkväll med barnen som nu alla sover (peppar peppar)... Så jag försöker njuta av mitt bad, fast där hörs visst ett par tassande små fötter. Nadia som är mörkrädd nu när de flyttat tillbaka till sitt rum. 

Seb och Elias på Sats. Enda bilden jag lyckades få till, sen lämnade vi in våra missnöjda ungar på MiniSats och kunde träna i lugn och ro

I övrigt tänker jag väldigt mycket sommar just nu. Det verkar faktiskt som att Johan och jag fått till ett osannolikt bra husbyte i Florida. Eller rättare sagt två stycken, vilket känns ännu mer osannolikt! Så nu blir det först två veckor på Gulfkusten, i ett litet beachhouse och sen två veckor på Atlantkusten, i ett community med privat strand, pooler och massa möjligheter att se delfiner och andra djur. Det ska bli så jäkla kul att få göra detta som familj, vi är alla eld och lågor! Jag är så exalterad över detta att jag knappt kan sova på nätterna! Och Elias gör ju förstås sitt bästa för att hjälpa till, onge.....

Inga kommentarer: