tisdag 30 april 2013

Hemma igen

Nu är vi hemma igen sen söndag kväll, och även om det blev en extreeeeemt stressig slutspurt där vi med en hårsmån klarade att komma med flyget, känner vi oss alla tre mycket nöjda över en väldigt mysig vecka tillsammans med vår fina familj. Jag hann umgås mycket med min syster och prata massor, vilket var länge sen vi gjorde. Kvalitetstid, helt enkelt! Detta trots att alla utom jag och Olivia drabbades av kräksjuka och diarréer... Jag är ofantligt glad att jag själv klarade mig, fick gåshud av tanken på en hemresa med kräksjuka...

Så nu är vi hemma i ett kyligt men ganska vårigt Stockholm och jag känner mig fortfarande ganska trött. Men idag jobbar vi halvdag så nu ska jag iväg och träffa Åsa på lunch och sen gå och klippa mig! Tror inte det blir nån brasa ikväll, fanns typ inga i stan, så vi får nöja oss med nedan. Trevlig valborg!


1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt för er att komma iväg lite och tur att ni slapp kräk på vägen hem!

Ikväll på Valborg hade vi eldar grymt nära. Den första längst ned i Hammarbybacken 150 m bort och den andra (som var mysigast) var i Lilla Sickla (typ 500 m bort) i Nacka Reservatet så i år såg vi flammor! Dock tröttnar man rätt fort ...