lördag 6 april 2013

Slut på veckan

Arbetsveckan är över och oj så skönt med helg. Ännu skönare om jag kunnat sova längre än till halv sex, som är den senaste veckans nya vaknatid, men men... Den här veckan har varit ganska intensiv på jobbet och i torsdags kväll var jag ute med tjejgänget och åt middag, vilket var mycket trevligt och välbehövligt!

En magbild...


Ett tidigt morgonprojekt - granola. Nyckeln till en riktigt god granola/müsli är flagad cocos som läggs till efter rostningen, oj så gott! Jag har lite svårt för überklämkäcka Leila, men hennes granolarecept är super!


Klart! Gjorde dock med dinkelflingor istället för havregryn denna gång (som det står i receptet, samt rågflingor) men det blev faktiskt en lite för nyttig smak och inte lika gott till mjölk.



Innan middagen i torsdags hade jag lite tid över och gick till Stadium för att försöka hitta lite träningskläder med plats för mage. En stor sådan blickade fram under topparna, så jag tog en bild. I övrigt en nästan lika jobbig upplevelse som bikiniprovandet sist, men jag fick med mig två par toppar och ett par tights iallafall. Träningsbyxor för gravida verkar inte existera, så jag får dra ned dem under magen helt enkelt.

Följde gjorde en trevlig middag på Nosh & Chow. Alltid härligt med tjejmiddagar, även om tre av sju var gravida denna gång och det inte blev några drinkar efteråt (heller). Maten var helt okej men toaletterna var fantastiska!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: