lördag 2 februari 2013

Tjejhelg

Vi hade en mysig kväll igår, jag och barnen. På eftermiddagen kom Tove hit med barnen och sen åt vi pasta med pesto, knaperstekt bacon, pinjenötter och riven Västerbottensost. Det godaste de ätit, tyckte barnen. Sen hade vi myskväll framför tvn med popcorn och choklad och sen en enkel läggning.



Alfabetspussel


Idag skulle vi fått besök av min gamla vän Åsa med döttrar men de blev magsjuka så jag spontankollade med Kristin vad de hade för sig. Tyckte det kunde vara lite skönt att komma hemifrån så vi åkte till Enskede och hälsade på. Det blev en riktigt heldag som slutade med bad och middag och sen fick vi otroligt skönt nog skjuts hem av Kristin och Ella. Så nu hänger vi framför tvn igen och barnen äter lördagsgodis som de fick med sig. Jag hade också kunnat tänka mig en liten påse, men svårt att komma ut och handla på kvällen när man är ensam. Jag får försöka klara mig...



"Det här var en sömnig liten stad" sa Nadia när vi kom till Gamla Enskede


Baddags


Olivia stod upp genom hela badet. Hon hade ett minimalt sår på knät som absolut inte fick bli vått...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: