tisdag 5 februari 2013

One of those days

Idag var ingen bra dag. Kände mig förkyld, trött, hängig och hade ont i huvudet. Efter lunch gav jag upp och gick hem från jobbet och kröp ned i sängen. Jag sov en timme men kände mig inte direkt piggare eller bättre när jag vaknade. Men ville inte sova mer så jag gick upp och åt lite mellanmål och kollade lite på tv, men tröttnade snabbt på daytime-utbudet.

Så var det dags att hämta barnen och sen lagade jag en enkel middag till dem innan Johan kom hem och tog med dem på gympa. Huvudvärken höll i sig och jag kände mig inte så sugen på att laga middag så jag föreslog takeout. Men var egentligen mest sugen på kött och på potatiskrocketter som jag sett någon handla härom dagen. Så via tvättstugan, för den hade vi förstås denna sega dag, gick jag och handlade, skönt att vi har så nära nu. Biff, kroketter och pulverbea. Och så lite smågodis att toppa med. Känns redan bättre.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: