lördag 23 februari 2013

Gladiatorerna

En hel dag i sängen, ymnigt febersvettandes... Johan tog med båda barnen till Nadias fotboll och åkte sen till Kalle och Jasmine dit vi egentligen var bjudna på middag men som Johan styrde om till eftermiddagsfika eftersom inte jag kunde komma med. Det var rätt skönt med en ensamdag hemma och jag låg i soffan ett tag och tog ett bad för att tvätta bort svetten.

När familjen så kom hem lagade Johan middag (vad lyxigt det är att ha nån som handlar och tar hand om en när man är sjuk...) och sen fick barnen äta sitt lördagsgodis och så kollade vi på gårdagens Gladiatorerna på TV 4 Play på datorn i sängen.

Gladiatorerna är ett nytt önskemål som kommer från dagis där de tydligen leker Lynx och allt vad de heter. Eftersom det går lite försent på fredagarna brukar vi kolla tidig lördagskväll istället. Barnen är roade men fattar kanske inte allt och Olivia frågar ständigt "Är han med hjälmen dum?" osv...

Men det var en mysig kväll och barnen tycker synd om mig som är sjuk och Nadia kommer ständigt och klappar mig och säger "Guuuuva jag älskar dig, mamma!" Sötunge!









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: