torsdag 14 februari 2013

På kurs

Sent i tisdags eftermiddag lyckades jag få plats på en intern tvådagars ledarskapsutbildning, "Inspirational leadership" som jag i min roll egentligen inte skulle få gå. Men jag uppmärksammade att en kollega som skulle gå blivit sjuk, och lyckades få hennes plats. Så plötsligt skulle jag befinna mig i Körunda utanför Ösmo klockan halv nio nästa morgon. Min fina man knystade inte ens över att få ta hämtning och läggning två dagar i rad och jag fick plats i en taxi som tog oss hit.

Så här är jag nu, ute på vischan, så lugnt och skönt. Och efter en lång och superinspirerande gårdag med fantastiska engelska lärare, är jag redo att ta mig an dag två och nu närmast en hotellfrukost.




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...


:-) låter härligt ! Inte långt ifrån mina föräldrar :-)


Kram kram

Å-M