söndag 24 februari 2013

Dag 3

Influensan dag 3 och herrejävlar. Förutom när jag var höggravid med Nadia och fick akut bronkit och hostade av ett revben, tror jag aldrig att jag mått sämre. Huvudet värker, kroppen värker, halsen gör ont och ögon och öron är så känsliga att jag måste ha rullgardinen neddragen och dörren stängd. Dessutom kryper det i hela kroppen och jag har varken ro att läsa, kolla på Netflix eller göra någonting annat som kräver mer än två sekunders koncentration. Och inte kan jag sova heller, bara slumra korta stunder. Detta gör dagarna låååånga....

Aptiten är idag helt bortblåst och jag lever på äppeljuice, blåbärssoppa, te, vatten och lite glass och melon till lunch. Och så Strepsil och Alvedon så ofta jag får, men jag tycker att effekten börjar avta. Kort sagt är det helt vansinnigt synd om mig och det känns som att jag ska kola vippen vilken sekund som helst. Uhuhuhuuuuu....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: