lördag 19 februari 2011

Nyanlända

Den gångna veckan har bjudit på några nya bekantskaper. Jag har fått hålla i och gosa med två små nyanländningar...



Mary-Shelly by Mary 3 veckor




Wera by Frida, två veckor


Otroligt mysigt att få lära känna två så fina bebbar! Men för att mota bort eventuellt bebissug har mina egna barn agerat som riktiga bebisar nattetid denna vecka. Olivia har kört skrikshow två timmar per natt och Nadia har kontrat med att gå upp klockan fem. Två lagom pigga föräldrar finnes...


Men igår hade jag en riktigt skön dag. Jag var på previews hos en filmkund på Filmstaden och tittade på trailers hela dagen och avslutade med italiensk buffé och sen en förhandsvisning av en film jag aldrig sett annars - Justin Biebers Never say Never. Sen var det för kort tid av dagen kvar för att hinna tillbaka till jobbet och eftersom jag hade koll på mailen i mobilen, gick jag förbi Frida en stund före dagis och drack kaffe och kelade med Wera.

Jag avslutar med en bild på Nadias födelsedagstårta. En prinsesstårta av en mamma som avskyr allt vad prinsessor heter...




Inga kommentarer: