tisdag 22 februari 2011

Kalasbilder

Bättre sent än aldrig, här kommer lite bilder från Nadias kalas!


Prinsesstårta in the making!


Fick god hjälp med gräddslickandet

Det var en ganska enkel match med färdig vaniljkräm och färdigt tårtlock.


Cocosbollar och minikanelbullar



Cocostoppar




Färdiga tårtan. God var den! Men tårtfatet tyckte att det hade gjort sitt och exploderade (!) uppe på sin hylla ett par dagar senare.


Nadia begrundar sina nya presenter...


Vingarna var på hela dagen. Och blev några dagar senare anledningen till vår Macbook Pros död, när Olivia kom kutandes med dem och välte ned en kopp kaffe i den öppna datorn... Visste att jag bara skulle låtit dem leka med dinosaurierna.



Kalasbordet


"Ja må hon leva..."


Blåst och klart!
Jag kan inte hjälpa det, jag älskar att fixa barnkalas... Tur att jag har ett till ganska snart, så jag får baka och fixa lite till!
.


Inga kommentarer: