fredag 11 februari 2011

Kurering

Jag gjorde det enda rätta igår. Jobbade sent och fick en klart massa saker och sen piffade jag till sminket och gick ut i snöstormen. Traskade ned till Vassa Eggen där jag mötte upp Åsa som är hemma från New York och lite andra kompisar och kompisars kompisar och det var precis vad jag behövde. Tre glas vin, en delikat Flatiron Steak som smälte i munnen och så en massa snack med härliga vänner. Så ofantligt mysigt att träffa både Åsa och Henrik igen och vi gick hem tillsammans genom ett genomsnöat city och jag hade tur att lyckas hoppa på sista 2:an innan de ställde in busstrafiken. Jag fick gå från Odenplan, men det var mest skönt. Även om jag känner mig lite smått bakis idag och förstås var uppe tidigt så känns det bättre i själen.

Idag var också Nadias födelsedag och vi uppvaktade med tårta och presenter, men det återkommer jag om! Hon fick iallafall gå till dagis i sitt nya Barbapapa-nattlinne, vad gör man inte för att slippa morgonbråk (vilket vi ändå inte gjorde...) och det var ju faktiskt hennes födelsedag...
.

Inga kommentarer: