torsdag 10 februari 2011

Dipp

Jag har en dipp, jag måste erkänna det. Jag försöker hålla humöret uppe och racar på i vardagen och gör allt som skas, hemma och på jobbet, men idag tog det stopp. Jag är så trött på att vara trött, och så trött på mörker, snö, kyla och barnytterkläder. Ja jag VET, snart blir det ljusare och varmare och bla bla bla, men just nu bara längtar jag bort... Bort från vardagen, bort från mig själv. Skulle så gärna bara sticka iväg över helgen med Johan, men det är ju omöjligt som livet ser ut. Och idag ruttnade jag totalt på tjafs och bråk och röt till flera gånger, och det gör ju inte att jag känner mig som en bättre människa direkt. Och nu har jag inte tid att skriva mer, kanske lika bra att sluta innan jag börjar grina...

.

1 kommentar:

Elin sa...

Gumman, upp med hakan! Vet hur jobbigt det kan vara men imorgon är alltid en bättre dag. Boka in nåt vardagsmysigt med Johan och gå och lägg dig tidigt en kväll. Och kom ihåg att man får bli trött och fräsa ibland! Hjälper gärna till med Nadia om ni behöver barnvakt när vi kommer hem. Stor kram