onsdag 8 april 2009

Parkdagar

Idag börjar Johan jobba igen och vår lilla smekmånad är över. Fast det blir en mjukstart, dels jobbar han ju halvtid hemifrån till och med hösten, och dels inleds det ju med påsk vilket innebär en normal halvdag idag och en halv halvdag imorgon, innan lite påskledigt. Hittills går det bra med tjejerna på egen hand, för Nadia sover och Olivia ligger bredvid mig i sin lilla korg och bökar lite.

Idag är jag glad för äntligen ska jag få visa upp mina döttrar för den återstoden av min familj som ännu inte sett henne. Mamma kom igår kväll hem från Israel efter tre månaders bortavaro och jag längtar längtar efter att hon ska dyka upp här framåt dagen. Och imorgon kommer Felix från Oslo och jag längtar efter min bror! Han är så fantastisk med Nadia och det ska bli kul att visa upp nästa lilla tjej också. Idag vaknade vi upp till en mulen himmel. Typiskt, för nu har man ju nästan vant sig vid solsken och blå himmel. Vi har haft så fantastiskt sköna dagar Olivias första tid och hängt i parken dagarna i ända. Här kommer lite bilder!





























1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina parkbilder :)