söndag 22 mars 2009

Still not

Ännu en bebisfri/lös dag och idag känner jag mig lite seg och håglös. Lite trött på att gå och känna efter hela tiden. Det gjorde jag inte sist, vid första känningen var det skarpt läge. Men då var jag så inställd på att gå över tiden att det nästan kom som en överraskning när det satte igång. Denna gång hade jag trott tvärtom, men vi får väl se. 5 dagar till BF.

Igår åt Johan, jag och Nadia lunch hos Hanna, Fredrik och Astrid. Vi tjejer har ju träffats mycket men killarna aldrig, så det var på tiden. Väldigt trevligt och gott var det och småtjejerna lekte bredvid varandra och verkade uppskatta varandras sällskap. Klockan ett ringde det på dörren och till Hannas förvåning entrade ett gäng tjejer lägenheten. Det var en möhippa i efterskott eftersom hon och Fredrik gift sig i hemlighet på lucia. De andra tog med Hanna på spa, men jag hade bestämt mig för att spara krafterna till kvällen och gick hem med min familj och tog det lugnt istället. Sen mötte jag upp de andra hos en tjej på Kungsholmen klockan sex och åt god libanesisk middag och möhippehängde till elva, då jag blev akuttrött och promenerade hem. Bad Johan ta en bild på mig med magen när jag kom hem (dock precis efter jag sminkat av mig, vilket förlkarar det sjukt glåmiga och flottiga ansiktet..), tänkte att det kanske skulle bli den sista. Men med det här tempot hinner jag nog fylla några minneskort till.


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj nu är magen SÅ stor och fin. Hoppas hon kommer snart så vi får träffa henne.
Kram på er.