fredag 20 mars 2009

Fredag

Jag känner mig nästan tvungen att skriva varje dag nu, för så fort jag inte loggar in på msn eller svarar på ett sms med en gång, tror alla att jag är i full fart med att föda barn. Men nej, ingen bebis idag heller. Idag är det exakt en vecka till utsatt datum och jag passar på att njuta av otroligt sköna dagar med min lilla familj. Vi sover mycket och har det allmänt mysigt.

Idag begav vi oss ut på stan för att inhandla färg för att måla figurer på Nadias väggar (istället för de där fina klistermärkena jag köpte, som hon bara river ned), samt ett våffeljärn som vi lovat Johans farmor att köpa för jättelänge sen (han fick pengar för det i födelsedagspresent) och lite mat. Sen gick vi hem och brassade våfflor av hjärtans lust och nu har vi landat i soffan med varsin laptop i knät. Nadia ska sova en stund och jag kanske tar mig en liten lur jag med...

Inga kommentarer: