tisdag 27 maj 2008

Tisdag

Nytt färdmedel!

Mammahäng med Hanna och Astrid (extremt dålig bild på lilltjejen, hon har inte Downs syndrom, utan råkar nog bara blinka...)

Jag och sheiken


Lekkamrater - Nadia och Ingrid (som är lite äldre och starkare i nacken)

Rida rida ranka.. lagom kul tycker Nadia


Ny vecka och mammaledigheten knallar på... Otroligt att det kan kännas så fullkomligt normalt att inte jobba. Jag fick en liten reality check igår morse när min chef ringde och berättade att jag är nominerad i finalen till Sveriges mediemäktigaste. Och ändå känns det så ovesäntligt, kan inte tänka mig att jag kommer att vinna. Kände mig lite trött och avtrubbad efter en halvtimmes jobbsnack men återhämtade mig snabbt i solen. Och kände mig ändå lite mäktig en liten stund där bakom barnvagnen. Hängde med Hanna och Astrid större delen av dagen och njöt ännu mer av härlig vår.
Idag var Nadia och jag och tränade och sen kom Linda och Ingrid förbi och fikade och kollade på lägenheten som de inte sett.

Annars är det högtryck på bröllopsplaneringen just nu. Johan sitter just och knattrar på vår hemsida och vi har kommit igång riktigt bra nu. Men det är ju så många delar... Tror dock att det här kommer att bli riktigt bra! Medan Johan programmerar för fullt, skriver jag copy och sitter halvkollar på en dokumentär om försvunna Madeleine. Sen är det en om skräckkällaren i Österrike. Munter kväll.

Imorgon ska vi iallafall på långpromis med mammagruppen, ut på Djurgården tänkte vi ta oss. Det är fler än jag som börjar tröttna på Norr Mälarstrand och Kungsholms Strand...

Inga kommentarer: