torsdag 26 februari 2015

The ekorrhjul

Varje måndag tänker jag att jag ska skriva ett inlägg om ekorrhjulet. Sen går veckan i racerfart, helgen kommer och går ännu snabbare och så var det måndag igen och så plötsligt fredag och så vidare och så vidare... Jag vill så mycket men hinner ingenting! Ständigt på väg mellan punkt A och B. Och C och D.

Bokar upp lite sociala aktiviteter men trots att jag som mest gör en sak i veckan känns tiden konstant uppbokad och träffar svåra att få till. Träning, vänner, bio, krogen, restaurangbesök, ostkvällar, så mycket jag vill, så lite jag hinner. Jag kanske är för social för att vara heltidsjobbande trebarnsmamma?!
 
I väntan på kvällens vindate. Påsarna under ögonen skvallrar om att nätterna är lite jobbiga, och morgnarna lite för tidiga just nu...

Inga kommentarer: