fredag 23 september 2011

TGIF

Så var det fredag igen och jag vet inte vart veckan tog vägen... Eller jo det gör jag ju. Den har varit lite hektisk och Johan och jag har inte sett varandra så mycket. Jag har varit borta två kvällar och Johan två. I tisdags var jag på bio med Åsa och såg en förhandsvisning av Niceville. Jag grät så mycket att jag hulkade, nästan lite pinsamt! Men filmen var bra!

Jag har haft en liten begynnande förkylning i kroppen, som jag gjort mitt bästa för att ignorera och träna bort. Det knepet funkade alltid för mig förr, men det kanske är åldern som slagit till, för det funkar inte längre... Igår och idag har jag känt mig rätt hängig. Olivia har hostat på nätterna men är pigg om dagarna så det har ändå blivit dagis. Och jag själv ska ju nästan vara halvdöd för att stanna hemma från jobbet, så vi har knallat på som vanligt.

Ikväll ska jag ut med mina gamla jobbtjejer och Johan spelar match så barnen ska vara hemma hos morfar och Titti och sova över. De blev jätteglada när jag berättade det, så kul att de gillar att ha barnvakt! Och skönt för oss med lite sovmorgon. Men innan jag går ut ska jag till frisören och klippa mig, samt göra en sak som heter Brazilian Blowout. Det är en behandling som enligt uppgift inte alls ska förstöra håret, bara göra det mjukt och följsamt och ta bort frizz. Ska bli mycket spännande att se hur resultatet blir...

Och vi har inga som helst planer för resten av helgen förutom att Johan ska på landetmöte lördagförmiddag. Jag hade tänkt ta med barnen till Sats, men vi får väl se hur jag mår. Sen antar jag att vi inte kommer ifrån lite handling och så men vi får se.

Detta var inte ett särskilt spännande blogginlägg, mer en liten veckorapport.

.

Inga kommentarer: