tisdag 27 september 2011

Brazilian blowout

I fredags gjorde jag alltså den där behandlingen hos min frisör, den som skulle ta bort det mesta av lockar och frizz. Två och en halv timme tog det och luktade syntetisk jordgubbe. Jag tog några före- och efterbilder, men jag vet inte om de är så illustrativa.



Före - i hissen på väg från jobbet




Efter - Spikrakt, men behandlingen skulle sitta i i tre dagar innan jag fick tvätta det och se det riktiga resultatet. (Jäklar vilken konstig min och stor haka. Fokusera på håret, är ni snälla...)



På riktigt efter: Jag tvättade det äntligen igår kväll och det var stor skillnad. Det kanske inte ser så fint ut på bilden nu ser det ut ungefär som det brukade göra när plattningen började släppa, stora vågor. Jag är mycket nöjd!

Och nej, man känner sig inte alls fånig när man går runt på stan och tar kort på sig själv. Inte alls.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: