lördag 18 juni 2011

Lördagsrutin

På lördagarna källsorterar vi och promenerar i Vasastan.



Nadia gillar att åka sin sparkcykel och passar på när det är helg.


Ungefär hälften av all plast och papper vi samlar på oss på ett par veckor. Samt nyklippt make.


Nadia gillar omaka strumpor och väljer avsiktligt olika. Här i nya favoritskorna, fina lackskor som jag fick av Johans kusin Pyret för länge sen men som nu passar. Fast hon får inte ha dem på dagis...


Lill-Oliven

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Pyret sa...

Jag är så dålig på att kommentera eftersom jag alltid läser dina inlägg i feeden i mailen, men nu måste jag ju!

Jag älskar de där lackskorna då de är så härligt retro och det är jättekul att hon kan ha dem och tycker om!

Fin Johan blev i håret!

Vi var också vid återvinningen idag och vi lämnade även 11 påsar kläder till Erikshjälpen. Helt galet mycket. Mest mina gamla skitkläder.

Puss och kram!

Julia sa...

Pyret: Detta inlägg var tillägnat dig! Tyvärr går det ju inte att tagga i bloggen :) Men de är verkligen jättefina, så tack igen! Kram kram