torsdag 2 juni 2011

Kristi Him

Varje dag sen jag skrev det förra inlägget har jag ångrat det. För det är ju inte klokt, men alltid när jag skriver att barnen sover bra så slutar de med det. Natten efter det inägget vaknade båda flera gånger, och sen gick vi upp före sex. Gäsp. Och sen har de vaknat jättetidigt varje morgon efter det. Allt detta för att jag ville vara lite nyanserad och inte bara klaga när det är dåligt. Men nu slutar jag skriva positiva saker om sömn. Bara så att ni vet.

Torsdag idag och leeeedigt ända till tisdag, enormt lyxigt och skönt. Extra skönt att resten av iallafall Sverige också är ledigt så att jag slipper alla mail. London lär väl forsätta mailbomba, men de vet iallafall att de inte kommer att få några svar. Igår hade vi halvdag och vi tvättade och så kom David och Hilda över och drack vin på balkongen och åt korv och ost och sen chili från Peppar. Jag är så trött på kvällarna bara, och efter några glas vin har jag svårt att hålla mig vaken, jag tror våra gäster noterade det och gick vid elva.

Idag ska vi åka till Ljusterö-landet och vara där ända tills på söndag. Ska bli så skönt med varmt och härligt väder och vi tar en lite senare båt än vanligt så att vi förhoppningsvis ska slippa stressa. Men vi har en massa tvätt att vika och har inte packat, så kanske får vi stressa ändå. Vi tänkte äta lunch på båten och ha en liten mysig utflyktsdag med älsklingsungarna.

.

Inga kommentarer: