onsdag 19 juni 2013

Stressad

Jag har kört på i lite för hårt tempo de senaste dagarna, det känner jag i hela kroppen. Igår kväll fick jag så ont i ljumskarna att jag nästan inte kunde gå och idag hände samma sak. Då hade jag powerwalkat (så gott jag kunde) fram och tillbaka till dagis två gånger - det var midsommarfirande på eftermiddagen och jag hade egentligen sagt att jag inte kunde vara med, men ett möte blev inställt så jag pinnade iväg ändå. Det ångrade jag förstås inte, barnen blev så glada när jag kom och sååå stolta över magen och pussade och sa hej lillebror så att alla kompisarna hörde.



Men när jag kom tillbaka till jobbet vid halv fyra hade jag så ont i ljumskarna att jag på riktigt knappt kunde gå. Jag jobbade till halv åtta och unnade mig sen en taxi hem, och det var såååå värt den hundringen det kostade. Hade nog inte kommit hem ännu annars...



Imorgon är det dags för den mastodontpresentation jag fasat för i flera månader. Jag vaknade stressad mitt i natten till idag och kunde inte somna om. Repade mina delar i eftermiddags men det känns lite läskigt med denna presentation ...



Kroppen och skallen skriker efter vila men det ser inte så mycket ljusare ut nästa vecka och min chef vill ha mig att jobba med en pitch på semestern. Jag ska försöka hålla emot, men har skjutit det beslutet på nästa vecka. Nu kör vi hårt i slutspurten imorgon så tar jag helg sen. Lilla bebben behöver inte denna stress och inte jag heller. Wish me luck...





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

elisa mams sa...

JAG Forstod att du Hade mycket for dig for du Yann inte ens skriva i bloggen . Och JAG ar en trogen lasare . Det vet du . Snart ar du i maal och snart Kommer jag och ta hand om dig . Puss